OGŁOSZENIE O NABORZE W INSTYTUCIE EKSPERTYZ MEDYCZNYCH W ŁODZI
STANOWISKO: STARSZY REFERENT
Dyrektor Instytutu Ekspertyz Medycznych w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko pracownika administracyjnego w Dziale Organizacyjnym.
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, 1 etat, wynagrodzenie zasadnicze zgodne z zaszeregowaniem wg Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 kwietna 2008 roku w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników zatrudnionych w niektórych jednostkach organizacyjnych resortu sprawiedliwości (Dz.U.2023 poz. 1229 z późn. zm.).
Praca w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godzinach: 8.00-16.00 w siedzibie Instytutu.
Liczba wolnych stanowisk: 1
1.WYMOGI KONIECZNE:
- obywatelstwo polskie i/lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie średnie z wymaganym 2-letnim okresem pozostawania w stosunku pracy lub wykształcenie wyższe
- umiejętność obsługi pakietu Office, programu ABBYY Fine Reader PDF
- doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych
2.WYMOGI DODATKOWE:
- komunikatywność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- prawo jazdy kategorii B
- doświadczenie w pracy z dokumentacją medyczną
3.ZAKRES ZADAŃ PRACOWNIKA:
- przygotowywanie dokumentacji na potrzeby sporządzania przez Instytut opinii sądowych i prokuratorskich na podstawie dostępnych akt sprawy
- archiwizowanie i digitalizacja dokumentów
- pomoc w organizacji szkoleń, spotkań i eventów
- współpraca z pracownikami innych działów w realizacji działalności statutowej IEM
- pozostałe czynności administracyjne których konieczność wykonywania zostanie stwierdzona przez pozostałych pracowników
4.WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
- praca przy komputerze
- praca w pozycji siedzącej
- praca w siedzibie Instytutu
W przypadku zainteresowania pracą na powyższym stanowisku należy przygotować następujące dokumenty:
- list motywacyjny i CV
- pisemne oświadczenia:
1/ o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub/i o posiadaniu obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
2/ o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
3/ o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4/ o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Instytut Ekspertyz Medycznych w Łodzi danych osobowych podanych przez kandydata dobrowolnie, a wykraczających poza wymóg ustawowy, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem w celu realizacji i dokumentacji procesu naboru, a w przypadku zatrudnienia również na czas realizacji umowy o pracę oraz o wyrażeniu zgody na udział w rozmowie kwalifikacyjnej w formie on-line, w sytuacji, gdy Dyrektor podejmie decyzję o przeprowadzeniu rozmowy w tej formie
5/ dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów)
6/ potwierdzające wymagany staż pracy w przypadku posiadania przez kandydata wykształcenia średniego (kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów)
7/ dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego – kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów) do których należą: certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego
8/ dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim lub świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty
oraz dodatkowo:
9/ dokumenty potwierdzające staż pracy w placówce medycznej
5.SPOSÓB ZGŁASZANIA KANDYDATURY:
Osoby zainteresowane naborem prosimy o złożenie wyżej wymienionych dokumentów w jeden z poniższych sposobów:
1/ na adres e-mailowy: iem@iem.gov.pl – wpisując w tytule wiadomości „NABÓR”
2/ w siedzibie Instytutu Ekspertyz Medycznych w Łodzi- ul. Aleksandrowska 67/93, 91-205 Łódź – w sekretariacie IEM, II piętro- w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem „NABÓR”
3/ przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Instytut Ekspertyz Medycznych w Łodzi – ul. Aleksandrowska 67/93, 91-205, Łódź – w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem „NABÓR”
do dnia 2 lutego 2024 roku
W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego, decyduje data stempla pocztowego
W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Instytut Ekspertyz Medycznych w Łodzi moich danych osobowych podanych przeze mnie dobrowolnie, a wykraczających poza wymóg ustawowy, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem w celu realizacji i dokumentacji procesu naboru, a w przypadku zatrudnienia również na czas realizacji umowy o pracę, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm).
Wiem, że podanie danych jest dobrowolne oraz, że mam prawo kontroli przetwarzania swoich danych osobowych, prawo dostępu do treści tych danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie do cofnięcia zgody, w dowolnym momencie, w formie, w jakiej została ona wyrażona. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
W przypadku decyzji Dyrektora o przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej zdalnie przy użyciu platformy Clickmeeting, wyrażam zgodę na udział w rozmowie w formie on-line z wykorzystaniem dostępnego mi sprzętu (komputer lub smartfon lub tablet wyposażony w kamerę i mikrofon) i jednocześnie:
- zobowiązuję się do podania adresu e-mail, na który zostanie przesłana instrukcja udziału w rozmowie online z wykorzystaniem platformy Clickmeeting
- zobowiązuję się nie nagrywać, nie utrwalać i tym samym nie udostępniać przebiegu spotkania (tj. obrazu i dźwięku) mając na uwadze ochronę danych osobowych uczestników spotkania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez podmiot zewnętrzny/operatora platformy Clickmeeting wyłącznie w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej online oraz oceny mojej kandydatury pod kątem ewentualnego zatrudnienia.”
Warunkiem zakwalifikowania kandydata do kolejnego etapu naboru jest:
- przedstawienie kompletnej dokumentacji w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze
- spełnienie wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu o naborze
Kandydaci, których oferty wpłyną do Instytutu, będą informowani o kolejnym etapie naboru, który będzie przeprowadzony w formie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacje będą przekazywanie telefonicznie bądź e-mailowo. Rozmowy kwalifikacyjne mogą odbywać się stacjonarnie w siedzibie Instytutu bądź zdalnie z wykorzystaniem odpowiedniej aplikacji. O miejscu i formie kolejnego etapu naboru kandydaci będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem. W przypadku decyzji o przeprowadzeniu naboru w formie zdalnej kandydaci otrzymają szczegółowe instrukcje dotyczące udziału w kolejnym etapie naboru, które będą przesyłane przez Instytut na wskazany przez kandydata adres e-mailowy w CV.
6.SPOSÓB POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI KANDYDATÓW:
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Instytucie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane przez Dział Organizacyjny przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze. W przypadku niewyłonienia kandydata dokumenty przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. Po upływie tych okresów dokumenty kandydatów podlegają protokolarnemu zniszczeniu (wersja papierowa) lub usunięciu (wersja elektroniczna) w zależności od formy złożenia ich przez kandydatów.
Kandydaci biorący udział w naborze mogą dokonywać odbioru swoich dokumentów (wersja papierowa), na każdym etapie naboru, osobiście za potwierdzeniem odbioru bądź mogą upoważnić inną osobę do odbioru dokumentów na podstawie okazanego upoważnienia. W celu odebrania dokumentów można umówić wizytę w Instytucie, tj.: telefonicznie: +48 (42) 233 05 00 lub przez e-mail iem@iem.gov.pl. Protokolarne zniszczenie dokumentów (wersja papierowa) nie obejmuje załączonych w ofertach oryginałów dokumentów, które podlegają zwrotowi (odbiór osobisty).
18.01.2024