Dyrektor Instytutu Ekspertyz Medycznych w Łodzi zatrudni głównego księgowego/główną księgową. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pełny etat, wynagrodzenie zasadnicze brutto 9000 zł, praca w dni robocze (poniedziałek – piątek) w godz. 8.00-16.00, dostępny 1 etat.
Miejsce pracy: Łódź.
Wymogi konieczne:
– obywatelstwo polskie,
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– jeden z poniższych warunków:
· ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości,
· ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości,
· wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
· posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
– komunikatywność,
– dyspozycyjność,
– prawo jazdy kat. B,
– umiejętność pracy pod presją czasu,
– mile widziane doświadczenie zawodowe w placówkach administracji publicznej.
Zakres zadań:
– nadzorowanie prac Działu Finansowego,
– prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
– prowadzenie rachunkowości Instytutu,
– rozliczanie rezultatów inwentaryzacji i księgowanie jej wyników,
– rozliczanie w zakresie finansowym projektów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej, grantów naukowych itp.,
– zapewnienie terminowych rozliczeń finansowych z innymi podmiotami gospodarczymi, prowadzenie windykacji należności,
– wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
– sporządzanie planu finansowego Instytutu,
– przygotowywanie informacji finansowych niezbędnych do planowania działalności i podejmowania prawidłowych decyzji gospodarczych, w tym: zapewnienia prawidłowości i terminowości sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,
– kontrola operacji gospodarczych i finansowych związanych z wydawaniem środków pieniężnych i obrotem pieniężnym na rachunkach bankowych, a także wystawianiem dokumentów dotyczących przyjmowania lub zakupu środków trwałych oraz kontrola innych operacji powodujących skutki finansowe,
– obsługa informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV na adres mailowy: iem@iem.gov.pl
W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli:
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Ekspertz Medycznych w Łodzi w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych.*
*w przypadku braku zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji tekst usunąć
08.03.2023